Nareeman

Snabbporträtt av Nareeman

De flesta av våra kunder har, i alla fall någon gång, kommit i kontakt med Nareeman Sharrad. Nareeman är nämligen den som övervakar vår support och hjälper våra kunder med deras ärenden i CRM-systemet.
De flesta ärenden löser Nareeman snabbt på egen hand, men ibland kan hon behöva ta hjälp av en applikationsutvecklare, arkitekt eller leveransansvarig.

Hur är det att jobba i supporten, Nareeman?

– Jag tycker det är roligt att kunna hjälpa kunderna med deras problem. Jag får också kännedom om många olika lösningar och det är väldigt lärorikt och utvecklande.

Vad gör du när du inte jobbar?

– Då hänger jag framförallt med min familj. Jag har en liten dotter så det blir många utflykter till lekplatser och parker i Köpenhamn, där vi bor.

Hur är det att pendla till över bron?

– Det fungerar väldigt bra. Jag bor nära tågstationen och resan till Malmö tar inte mer än en halvtimme. Sen har vi ju en hybridlösning så jag pendlar inte varje dag, utan sitter också på hemmakontoret och jobbar.