Webbinarium – Kundresan för tjänsteföretag

Har du också utmaningar med att få ihop kundresan på ett enkelt sätt som ger värde för dig själv och dina kunder?

Dagens konkurrensutsatta marknad kräver ofta att du har full koll på kundens köpresa. Kommunikationen med kunden behöver vara samstämmig, oavsett vem som har den och oavsett de kanaler den hanteras i. Information om kundens beteende och behov behöver snabbt kunna fångas upp och hanteras. Ni behöver en gemensam kundbild, dvs en “sanning”.

Tillhör ni en av många verksamheter, som lider av ett lapptäcke av olika IT-lösningar? Kanske har ni också har utmaningar med att få till ett enhetligt arbetssätt, där informationen är uppdaterad och går att lita på? Har ni även omfattande och kostsamma integrationer och anpassningar för att få systemen att hänga ihop?

En presentation av Microsoft Dynamics 365 anpassad för tjänsteföretag
Under detta webinar berättar vi om våra tankar kring drivkrafterna bakom begreppet kundresan och varför vi tycker att den är så viktig för en verksamhet. Vi presenterar även hur du på ett enkelt sätt och med stort värde kan använda Microsoft Dynamics 365 Marketing och Sales tillsammans med AI för effektiva kundrelationer.

Vi erbjuder två tillfällen av detta webbinarium:

17/5 kl 12:00-12:30

Anmäl dig här: Microsoft Virtual Events Powered by Teams

25/5 kl 9:00-9:30

Anmäl dig här: Microsoft Virtual Events Powered by Teams