En Absfront add-on för primärt företag inom Life Science och branschen för konsumentprodukter.
Dessa företag har behov att organisera och samordna arbetet med hur olika produkter och varumärken ska nå marknaden på bästa sätt. Genom samordnade kampanjer, upphandlingar, nätverk av beslutsfattare både helt digitalt och i mötet människor emellan på fältet genom olika seminarier men också enskilda diskussioner som på ett enkelt och bra sätt ska kunna dokumenteras.

Absfront Trade Sale add-on bygger på en lång erfarenhet som sträcker sig innan Absfront startades. Vi har under flera år utvecklat vår koncept från att vara fokus på “Field Sales Force” till en komplett lösning som även ger stöd för produktmarknadsföring, kampanjplanering, Key Account Managers samt eftermarknad och support inkluderat avvikelsehantering på produkter. Lösningen har inte bara framgångsrikt används inom traditionella Pharma och Consumer Goods-företag utan även inom medicinteknik, biotech och andra företag som behöver kombinera central styrning och planering med en människor på fältet som ser att all planering realiseras. Med de senaste lösningarna stödjer vi ett komplett tänk kring “Multichannel CRM” som är viktigt då dessa branscher idag mer noggrant måste hantera vilka man kan eller får träffa personligen och vem som är bäst att “träffa” helt digitalt istället.