Support

Vi erbjuder såväl kostnadsfri användarsupport på Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement och Absfront Apps men också support på anpassade lösningar.

Vi finns här för att hjälpa

När ni som kund köper era licenser för Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement och/eller Absfront Apps har ni automatiskt tillgång till support. Supporten inkluderar:

  • Kostnadsfria användarfrågor angående funktioner i Absfront Apps
  • Kostnadsfria användarfrågor angående funktioner i Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement
  • Hjälp när något inte fungerar
  • Mindre ändringsförfrågningar inom befintlig lösning

Support Level Agreement

Det går bra att avtala ett supportavtal med oss. Då sätter vi upp ett avtal där support utlovas inom exakta tidsgränser. Genom supportavtalet får man tydliga eskaleringsnivåer där problem t ex kan hanteras under samma arbetsdag. Med Supportavtal ser Absfront också till att våra medarbetare i supporten har tillräckligt med information om era lösningar för att så snabbt som möjligt kunna lösa problemet.

 

Uppdateringar tillgängliga kostnadsfritt

Nya releaser på Microsoft Dynamics 365 och Absfront Apps är alltid tillgängliga kostnadsfritt. Absfront tar dock betalt för den tid det tar att att uppgradera er lösning. För detta arbete får man alltid en beräknad tidsåtgång att ta ställning till. Tidsåtgången baseras på hur er lösning är förskaffad och hur stor uppdateraingen är.

 

Support Center

Telefon:+46 40 660 74 90
E-post: support@absfront.com
Öppet vardagar kl 9-17
Helger och helgdagar stängt