Hur hjälper vi dig bäst?

Absfront har genom åren hjälpt olika verksamheter på många olika sätt. En del gånger har det varit att sjösätta nya idéer och en helt nya lösningar för affärsrelationer men också stötta upp implementationer som kantrat eller stagnerat som behöver stöd för att landa rätt igen. På vilket sätt kan vi hjälpa dig?

5 starka skäl för Absfront

Som en av de aktörer som varit aktiva längst på den svenska och alltid legat i den absoluta framkanten kring utvecklingen av CRM vågar vi sticka ut hakan.

Absfront som “Utvecklaren”

Rollen där vi skapar mest totalnytta för våra kunder. På både kort sikt och med kundrelationer som ofta sträcker sig 5 år eller längre.

Absfront som “Upplysaren”

Har du arbetssätt eller verktyg redan så du är nöjd? Då har du nog inte sett allt. I 100% av fallen kan vi visa på arbete eller teknik du inte sett tidigare som kan ge dig nya möjligheter!

Absfront som “Kostnadskaparen”

Man måste inte vara kostnadsfokuserad. Men alltför många Dynamics 365-kunder har för höga kostnader kring licensiering eller utveckling och support. Det kan vi på Absfront kapa.